tirsdag den 4. september 2012

Ny træningsplan

Jeg er ved at finde en træningsplan frem mod Bislett i samarbejde med Jesper. Denne gang tager vi en anden indgangsvinkel med mindre træningsmængde pr. uge, for baseret på Skövde ser det ud til, at jeg ikke behøver 140-150 km i top-ugerne. Jeg vil understrege, at jeg jagter ikke 200 km-grænsen på Bislett. Fokus er, præcis som i Sverige, at komme igennem uden skader og med et positivt indtryk af at være i gang i 24 timer igen.

Lige nu bliver træningen kompliceret af sygdom i den nærmeste familie, hvilket kræver, at jeg er andre steder fysisk og mentalt pt. Familien har som altid højeste prioritet, og derfor må jeg her i den akutte fase tage afslappet på målrettet træning og passe løbet ind, som det nu kan.

Stadium har lagt 3 billeder ud fra Midnattsloppet, så dem får I lige med :-)


Før starten og det er bidende koldt!
Nr. 2 fra ve. er Joonas, der desværre måtte udgå efter at være løbet ned.

Det danske team. Desværre mangler 2 løbere, der var gået til omklædning

Det danske og det finske team med vinderchecks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar