torsdag den 24. maj 2012

Pride is forever!

Mine nye sko fra Newline er kommet. Damemodellen i min str. er udsolgt indtil august, så forsøgsvis har jeg modtaget herremodellen. Jeg er lidt nervøs for, om skoen er bredere, men det skulle den ikke være i følge Newline, så det må komme an på en prøve.


Dette ville blive et rekordlangt indlæg, hvis jeg skulle skrive om min oplevelse i Farum Park i går aftes, så jeg vil nøjes med at vise 2 billeder, for aviserne bringer masser af fotos fra kampen, pokaloverrækkelsen og jubelscenerne:

Guldkampen er slut, og festen kan begynde

D. 5. marts 2012 skrev jeg om min billet fra landskampen mod Portugal.
Nu har den fået selskab af 2 nye billetter: Udebanekampen mod Brøndby,
 der bragte FCN op på 1. pladsen samt billetten fra guldkampen i går aftes.
Og ja - nu har jeg købt fantrøjen, som jeg med glæde og stolthed løber 6 timers løb i til 24RUN :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar