fredag den 26. august 2011

Først mor, dernæst løber

Nogle gange føler man sig lidt forfulgt af uheld, og pt. er det min tur. Jeg var klar til at tage kampen op med Albertslundløbet Halvmarathon i morgen, og så er min datter blevet syg. Hun har i 4 døgn haft 39 gr. i feber pga. influenza, og selv om man er voksen og flyttet hjemmefra, kan man godt trænge til lidt moderlig omsorg. Måske er det mest mit behov, fordi jeg er bekymret for, om hun får nok at drikke og spise, mens hun ligger halvdød i sengen. No matter what - så går familien fremfor alt, og jeg vælger at blive hjemme fra Albertslund.

På den positive side føler jeg, at der er sket en lille bedring med ryggen i går, og jeg nyder det så længe, det varer, for jeg ved, at det hurtigt kan gå den anden vej.

Jeg var til Bodypump i går aftes. Jeg har været lidt betænkelig med at gentage 'succesen' pga. min hårde tur med DOMS sidste gang + en frygt for at skade ryggen yderligere. Klog af skade havde jeg ikke ret meget vægt på stangen, og i dag føler jeg kun let ømhed.

Nu vil jeg tage mig af hende her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar