søndag den 23. januar 2011

Da Norge tabte to gange på en aften

Dagens fødselar
Annette bliver 20 år

De sidste par dage har jeg overvejet at deltage i et 12 timers løb på Bislett stadion i slutningen af februar for at teste Colibri tights under et ultraløb, før det går løs med DM, men den plan er nu skrinlagt.

Først tabte Norge håndboldkampen til Spanien og er dermed ude af kampen om semifinalepladserne, og få timer senere tabte de kampen, om jeg skal en tur til Oslo eller Malmö. Der er ikke penge til begge ture.

Efter kampen mod Polen, hvor sejren blev hevet i land trods en halvskidt kamp, valgte jeg at kaste handsken og udfordre skæbnen! Jeg har købt billet til fredagens semifinale, og nu er det op til skæbnen at bevise, at jeg ikke har så stor magt, som jeg tror ;-)

Åh jo, tvivlen nager stadig. Kender I ikke det, at man følger en kamp, og holdet, man holder med, konstant er bagud, men i det øjeblik, man vender ryggen til, scorer de? Og hvis man bliver væk, vinder de såmænd også...

Nå, men nu må det gå sin skæve gang, og jeg tager en tur over Sundet på fredag, og jeg glæder mig helt vildt trods alt :-D

I morgen er det 2. forsøgsdag i 'Løb og muskler', så jeg har igen 24 timers træningsforbud. Og det irriterer mig faktisk lidt, at jeg ikke selv kan bestemme, om jeg skal træne eller ej. Det er slet ikke sikkert, der ville blive tid til det, fordi vi skal have familie til fødselsdag kl. 13, og om aftenen skal jeg se Danmark - Argentina (mon Jesper finder en lille café og ser kampen med de lokale?), men alligevel... Mon jeg er Rasmus Modsats kvindelige pol?

Det er fridag. Datteren har fødselsdag, og familien kommer på besøg. Danmark kan spille sig i semifinalen. Nadal spiller i Australian Open. Der er i det hele taget meget at glæde sig over på sådan en ganske almindelig søndag - nyd den!

Tilsidst vil jeg tage kampen op med Tor. Han har altid et billede til husarerne, så her kommer et til pigerne:

Jeg har i flere år fortalt min datter, at Nadal er svigersøn-materiale.
Ung, veltrænet, rig, bosat på Mallorca, nr. 1 på sit felt.
What´s not to like? 

1 kommentar: