fredag den 4. december 2009

Rolig tur

Efter en uge med tempo og intervaller foregik dagens træning i et helt andet tempo. 6,4 km restitutionstur pga. søndagens 10 km testtur. 6,4 km med hovedet fuld af tanker om de praktiske ting omkring flytning. Jeg har fået en ny lejlighed fra 1.2., og selv om jeg glæder mig, er jeg også bekymret. Jeg kan ikke tage lamper ned og sætte dem op igen. Søm bliver skæve, når jeg hænger billeder op osv. Så jeg skal have hjælp til det meste, og det irriterer mig lidt :-/ Jeg skal bo i samme boligområde, så jeg skal bare flytte 200 meter. Uden bil betyder det rigtig mange gange frem og tilbage. Måske jeg kan arr. et flytte-marathon cannonball? :-D Søndag d.3. januar begynder Valdemar Andersson, som jeg mødte til 6 dages løbet i Göteborg, et rekordforsøg i 48 timer på løbebånd . Bare tanken gør mig syg, men jeg ønsker Valle al mulig held og lykke med forsøget :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar