onsdag den 3. juni 2009

Hvor heldig har man lov at være???

Jeg har været til samtale hos ortopædkirurgen i dag. På baggrund af samtalen må jeg konstatere, at jeg har været mere end alm. heldig, når jeg har løbet 172 km med en 10 dage gammel osteocondrit! Det kunne meget let have kostet mig en operation, der havde betydet total løbepause i min. 3 måneder! Det havde også betydet en langvarig sygemelding fra arbejde, da fodet ville skulle aflastes så meget som overhovedet muligt. Skaden skyldes et vred i foden, så nu kan jeg totalt slippe tanken, om der opstod overbelastning pga. den store træningsmængde op til VM. Jeg har ikke forhøjet risiko og kan ikke forebygge en ny osteocondrit, så jeg må bare konstatere, at det var pokkers uheldigt, at det skete op til et mesterskab, men at jeg skal være lykkelig for, at jeg slap forholdsvis billigt, for jeg er jo allerede i fuld gang igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar