mandag den 15. juni 2009

En forklaring?

Det er ubeskriveligt at løbe et næsten perfekt løb, men det er af de vanskelige, man lærer mest. Derfor er det altid vigtigt at evaluere sine løb bagefter. En klog løber lærer lidt hver gang :-) Så jeg har brugt et par dage på at komme mig mentalt ovenpå lørdagens nedtur, og måske har jeg nu fundet forklaringen. Jeg har drukket alt for lidt! Først i dag gad jeg overhovedet kigge i retning af min væskerygsæk, og da jeg fik beholderen ud, viste det sig, at jeg kun have drukket 750 ml energidrik i løbet af de 4½ timer i forholdsvis varmt vejr!!! Rystende lidt, når jeg ved, at jeg bør indtage min. 500 ml. i timen. Det er den hårde måde at lære tingene på ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej May-britt,
    Har forsøgt at sende kommentar på dit indlæg vedr. dit nye ur. Det er vist ikke lykkes, så nu prøver jeg igen.
    Vil bare sige tak for et godt indlæg. Lyder som et ur du kan blive rigtig glad for.
    vh Karina

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok komme med en yderligere evaluering, når jeg har haft uret lidt længere - mind mig gerne om det :-)

    SvarSlet