lørdag den 26. marts 2016

Ugens lange tur

Jeg havde regnet med at løbe ugens lange tur i går, men den lange køretur Grenå tur/retur om torsdagen sad åbenbart i benene, for de føltes tunge, og der var bestemt ikke 20 km i dem. I hvert fald ikke en behagelig tur..

Så turen blev udskudt til i dag, hvor det gode vejr nærmest krævede en tur rundt om Furesøen. Det er en meget afvekslende rute med flade skovstier, asfalt og især "vaskebrættet" i Nørreskoven.

Frederiksdal

Hvis jeg ser bort fra de 3 gange, jeg var ved at snuble i Nørreskoven, så gik turen fint. Det minder mig om, hvorfor trail aldrig bliver "min ting" ;-)

Da turen skulle gå i roligt tempo for at træne fedtforbrænding, havde jeg ikke væske med. Jeg har løbet turen masser af gange uden problemer, men jeg havde ikke lige tænkt på, at fedtforbræning også er noget, man træner, så jeg gik lidt dø på de sidste km, hvor min eneste tanke handlede om en stor portion havregryn, når jeg kom hjem.

Det er bare en skøn rute, og ugens lange tur er nu sat ind på kontoen. I morgen venter en kort tur for at opfylde målsætningen på 60 km i uge 12.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar