mandag den 15. april 2013

Aftaler

Jeg er her endnu! Har bare været til stor fødselsdagsweekend for mit barnebarn og min svigerdatter.

Jeg har lavet aftale om at skrive fra 2 løb:
- I næste måned løber Martin Ehrensvärd GUCR, og vi har aftalt, at han sender sms hjem, så det igen i år bliver muligt at følge en dansk løber undervejs.
- Jesper Olsen løber som bekendt R4T-stafet fra september måned og et ½ års tid frem, og da han er en del af et team, kan han ikke bruge sin egen World Run-hjemmeside. Derfor har vi talt om, at jeg bringer korte hilsner på bloggen, så vi får hans indtryk af turen undervejs. Der vil ikke være tale om en særskilt del af bloggen, men en del af det daglige indlæg.

3 kommentarer:

  1. Spændende med Jespers nye påfund, godt vi kan følge ham her hos dig MB.
    Har fået mail fra Martin i dag, han træner mængde træning nu, hvilket betyder MANGE km :-)
    Der er jo 12 timer lige i din nærhed 1 juni, den ligger jo lige til dig.

    Søren

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søren.
      Der er ingen tvivl om, at Martin møder velforberedt op, så jeg er spændt på, om han sætter "dansk rekord" for løbet: 37t. 37 min.
      Og du har ret - 12RUN ligger lige til højrebenet ;-)

      Slet
  2. Har sagt til ham han sætter "dansk rekord" så nu håber jeg han hører efter:-)
    Du kommer over 100 denne gang, stensikkert.

    Søren

    SvarSlet