torsdag den 10. januar 2013

Landsholdet VM 24H er udtaget

På Facebook kan man læse beskeder fra løbere, der er udtaget til VM i maj. Den fulde liste er ikke offentliggjort endnu fra koordinator Brian Larsen, men mit bud er, at de fleste fra VM i september er udtaget igen, dog med lidt ændringer på herresiden, hvor Ole Karlsen og Niels Høg Henriksen er udtaget. Leon Skriver Hansen har andre løbeplaner for året og stiller ikke op. På kvindesiden ved jeg fra Kitt Andersen, at hun ikke stiller op denne gang. Hun holder en pause fra ultraløb.

Til VM i Polen stillede Danmark med flg løbere:
Kvindeholdet:
Annedorthe Mahato, Anne-Marie Rossen, Anne Marie Geisler Andersen, Helle Andersson, Tina Andersen og Kitt Andersen.

Herreholdet:
Frederik Lassen,Vagn Kirkelund, Leon Skriver Hansen, Bjarne R Jensen, René Koch Larsen, Thomas Steenberg-Hansen og Mathias Jørgensen.

Foruden ovenstående var Mette Pilgaard, Carsten Eriksen, Tove Sand Brodersen og jeg udtaget oprindeligt, men vi måtte alle melde fra pga. skader og for Mettes vedkommende pga. arbejde. Både Mette og Tove formoder jeg er udtaget igen, mens jeg vil tro, at Carsten Eriksen vælger at stille op til VM 100 km i stedet for 24H.

Personligt fik jeg ikke tilbuddet denne gang, men det havde jeg heller ikke ventet. Ærgerligt at min bruskskade i anklen blev årsagen til et afbud i september og dermed et farvel til landsholdet. Inderst inde havde jeg måske håbet, lidt urealistisk, at jeg kunne få en plads igen, fordi det var en skade, der holdt mig væk, men på den anden side ved jeg jo, at jeg ikke har opfyldt kval.kravet de sidste 2 år pga. diskusprolaps-gener i hele 2011 og så helvedesåret 2012.

Man siger, at når Gud lukker en dør, åbner han et vindue, så nu venter jeg spændt på, hvilket vindue jeg skal kravle ind ad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar