lørdag den 11. juni 2011

Job well done

Jeg har haft en herlig dag på Rudegaard Stadion med stafetholdet fra SNIK. I skal nok få meget mere at vide i morgen, når jeg har bedre tid, men den første melding er, at vi slutter på en 5. plads ud af 14 hold. Hjemmesiden  bringer opdateringer døgnet rundt. Jeg har dog gjort indsigelse mod resultatet, da vi mangler at blive krediteret for 2 omgange. Hvis jeg får medhold, rykker vi op som nr. 4.

Dagens triste melding er, at Niels er udgået efter et fald i skoven med efterfølgende tur på skadestuen til observation for hjernerystelse pga. hovedpine og opkastninger. ØV ØV ØV. Han var rigtig godt og afslappet løbende, muligvis et lidt for højt udgangstempo, men hvem ved - måske havde det holdt hele vejen! Næste gang giver jeg ham en rollator med ;-)

Jeg mødte naturligvis mange gode løbevenner, hvoraf flere skal løbe DM i næste weekend. De var lige forbi for at nyde stemningen. Det kan godt give lidt ekstra motivation, selv om de virker ret opsatte på et godt resultat.

Nu skal jeg i Parken..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar