søndag den 29. maj 2011

Natten er forbi

Jeg har desværre ikke modtaget en rapport fra Kent endnu, hvordan natten er gået for Per. Alle mine opdateringer kommer via Kent, der har videresendt Pers sms-er. Deraf kommer bl.a. den morsomme opdatering om Pers nedre regioner, som Kent sendte ucensureret videre ;-)

Status er, at 27 løbere har trukket sig, og både Per og Lars-Uffe stadig er deltagere. Jan Søderkvist fra Sverige (?) er også ude.

Jeg har fået et spørgsmål, om jeg vil fortælle lidt om min egen nat under GUCR, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er den forsvundet lidt i tågerne, så det bliver en kort fortælling.

Man skal sørge for god planlægning mht. tøjskift, natudstyr osv., fordi der er så langt mellem depoterne, og hvis man bliver forsinket, kan man være ilde ude, hvis man ikke har f.eks. pandelampe med. Min lampe var en Led lenser h7 som jeg havde fået anbefalet på Dourun. Lygten er billig og lyser godt op, så det var et fint valg. Den kommer i en lille taske, og den valgte jeg at lægge allerede ved CP 4 for en sikkerheds skyld. Jeg fik dog først brug for den efter CP 5, hvor natten falder på for de fleste.

Jeg husker stykket fra CP 5 og nogle timer fremad som jævnt og på asfalt, så det er godt at nå dette CP, før det bliver mørkt, for indtil da er der mest tale om små stier langs kanalen. Jeg har kun et meget svagt minde om mit stop i CP 6. Formodentligt har jeg været optaget af at komme hurtigt videre pga. smerterne i knæhaserne. Hvis jeg blev kold i depotet, som jeg nåede kl. 02, ville jeg ikke komme afsted igen!

Da løbet var begyndt kl. 06, havde jeg været i gang i 16 timer, da det blev mørkt, og pga. mine problemer med knæhasen samt ordentligt optag af væske har jeg været lukket inde i min egen lille verden. Jeg tror ikke, jeg havde problemer med at finde vej i natten, som var helt stille. Ingen festlige folk på vej hjem fra byen derude på landet. Jeg brugte overhovedet ikke min mp3 under løbet, for når jeg er træt, bliver musik til støj i mit hoved.

Sidste år skrev jeg 'Been there - done that - never again'. Mens løbet står på, og jeg skriver mine indlæg, kribler det ærligt talt for at vende tilbage..

Status: 29 er udgået

Ingen kommentarer:

Send en kommentar