onsdag den 27. oktober 2010

Jeg hader gråvejr!

Jeg stod op til det mest triste vejr, jeg kan forestille mig. Regn, diset og blæsende. Jeg bliver tappet for energi, når vejret er gråt og vådt!

Jeg havde tilmeldt mig spinning med Henrik, men lysten kunne ligge på et meget lille sted, da tiden nærmede sig. Jeg bestemte mig for at tage afsted for at lave mit styrketræningsprogram og så se, om jeg orkede spinning bagefter.

Da jeg først var fremme, gik jeg selvfølgelig til spinning, og trods lidt tunge ben havde jeg en forrygende time. Jeg knoklede derudaf, og sveden haglede af mig. Jeg fik oven i købet den højeste udmærkelse, da Henrik som sædvanligt gik mellem de kæmpende deltagere, og jeg fik at høre 'Rigtig fint, rigtig fint'. Det er næsten som at blive slået til ridder :-D

3 kommentarer:

  1. Når det er så trist vejr, er det helt rart at have et lunt center at dyrke sport i! - held og lykke med løbet på lørdag
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Ja det er derfor at jeg lavede det abonnement til banen - for så er der ingen og absolut ingen undskyldning for noget som helst!
    Jeg krydser fingre for dig på lørdag og håber du bliver tilfreds med dit resultat!

    SvarSlet
  3. Tak begge to. Der skal vist meget held til, for at jeg ikke napper sidstepladsen på lørdag :-/

    SvarSlet